oaristys

oaristys
@evangeline7
Reklam
Evim der ki bana: "Beni bırakma, zira bende yaşar mazin." Yol der ki bana: "Hadi beni takip et, ben senin geleceğinim." Ben de ikisine birden derim ki: "Ne bir geçmişim var ne de geleceğim. Burada kalırsam eğer, bir gidiş vardır kalışımda; gidersem şayet, kalış vardır gidişimde. Yalnızca aşk ve ölüm her şeyi değiştirebilir."
Sonsuza dek yürüyeceğim bu kıyılarda, Kum ve köpüğün arasında, Kabaran deniz yok edecek ayak izlerimi, Ve rüzgâr uzaklara üfleyecek köpükleri. Fakat baki kalacak deniz ve kıyı Daima.
Sayfa 5·Kitabı okudu