Lilith۵

Lilith۵
@everythingisblue_
Hayatla bağını bir şekilde kesmiş, yarım yamalak yaşayan biriyim.
Hayat berbat ve bir de ölüyorsun.
Alıntı
Reklam
Çocukların, çocuk olmaya bile vakitleri yok.
Ay'da ayak izleri varken bana, gökyüzünün sınır olduğunu söyleme.`
Olsa da konuşsa kalbimin dili..'