Lilith۵

Lilith۵
@everythingisblue_
Hayatla bağını bir şekilde kesmiş, yarım yamalak yaşayan biriyim.
Hayatlar da evler gibi olsa keşke. Kapısına kilidi vurup biraz dışarı çıkabilseniz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamaktan korkuyorum ama ölmekten de korkuyorum..🥀'
Müzik
Bu gece yağmurda, camında bi' damlayım..'
Müzik
Gecenin biri, aptalın biri kalbinin dışında bekliyor içeri girmeyi...`
Müzik
Düşe kalka büyüyorum işte, biraz yaram var ama geçecek bu gidişle...`
Müzik