Sevda Kaya

Sevda Kaya
@eviiinnn
Aramakla bulunmaz fakat bulanlar arayanlardır.
Her tarafınız yara bere içindeyken başkalarının sivilcelerine bakıyorsunuz. Bu uyuz illetiyle cebelleşen birinin en güzel bedenlerdeki ben ve siğillerle alay etmesi gibi bir şeydir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Saldırın, hamlenizi yapın, tahammül ederek sizi yeneceğim. Bir şey sağlam ve ele geçirilemez olan başka bir şeye saldırdığında sadece gücünü kendine zarar vermek için kullanmış olur.
Sıradan hayatın ihtişamını hafife almayın.
Herhangi bir pratik sonuç doğurmasa bile, insanlar yararına olan uğraşlar övgüye değerdir. Dik patikada ilerletenlerin zirveye varamamasından şaşıracak ne var ? Aksine adamsan başarısız olsalar bile büyük işlere girişenlere saygı duy.
Dolayısıyla mutlu yaşamak ile doğaya uygun yaşamak aynı şeydir.