Sevda Kaya

Sevda Kaya
@eviiinnn
Aramakla bulunmaz fakat bulanlar arayanlardır.
Kuşkusuz kim erdem ile haz arasında, denkliğin olmadığı bir birliktelik kurarsa, kötü olanın zaafından ötürü iyi olanın da sahip olduğu gücü azaltır ve o ana dek kendisinden daha değerli hiçbir şey tanımadığı o sarsılmaz özgürlüğü boyunduruğa vurur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanların bakakaldığı, önünde durduğu ve şaşkınlıkla birbirlerine gösterdikleri, dışı parıldayan bu şeyler kendi içinde değersizdir.
Ne kadar büyük bir kitle sana hayransa, o kadar büyük bir kitle seni çekemiyor demektir.
O halde kendi doğasıyla uyumlu olan ve başka hiçbir yolla else edilemeyen yaşam mutludur.