Beynin yaşadıklarımızı bir nevi hikâye gibi işlediği, düşünce ve beklentileri de bazı kurgularla şekillendirdiği söyleniyor. Temel amacı bizi hayatta tutmak ya, haliyle genelde risklere, olumsuzlara daha çok odaklanıyor olabilir. Bunu unutmamak bazen işe yarar. Evet, tedbirimizi alalım tabii, ama konu kendimizle ilgili cümlelere gelince... belki de o dengeyi hatırlamak iyi gelir - olumlu olanlarla olumsuzların arasında bir yerlerde duran o dengeyi.