Çözümü bulabilecek potansiyele sahip olduğun için bu deneyimin içindesin. "Çaresi yok" dediğin sorunların bile aslında sana çok yakın duran bir çözümü olduğundan emin ol. Çözümün nerede olduğunu, ne olduğunu göremiyor olman, bu sorunla baş edemeyecek olduğun anlamına gelmez.. Sadece bakış açını değiştirmen gerekiyordur, hepsi bu. Belli ki baktığın yerde değil... O halde bakmadığın yere yönelmeli ve seni bekleyen çözüme ulaşabilmelisin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sorunların olmadığında değil, sorunlarını çözdüğünde kendini mutlu hissettiğini hatırlamanı isterim.
Mutluluk, sorunlara rağmen inşa edildiğinde anlamlıdır.
Bu yüzden her sorun, aslında bir çözümün fırsatıdır.
"Ne kadar çok şeye sahip olursam, o kadar değerli olurum" inancı aslında egonun kötü bir şakasıdır insanoğluna... Üstelik bedeli hayli ağır bir şaka...
Daha fazla mal mülk edinme çabasıyla çalışıp çırpınırken karşılığında sağlığımızdan, sevdiklerimize ayırdığımız zamandan, ilgilenemediğimiz yeteneklerimizi yitirmekten, körleşmekten kaçamadığımızın farkında bile olmayız. İşte bunun adı zenginleşirken yoksullaşmaktır.
Telaş etmeyin, kötü görünen birçok olay vardır ki sonu lütuftur. Ulaşamadığına tevekkül, ulaştığına rıza, kaybettiğine sabır gösteren kişi takva ehlidir.