Hatalar insana mahsustur. Hatalar her zaman olabilir, olmaya devam edecektir de. Ancak aynı hatayı iki kere yapmak üzerinde durulması gereken bir problemdir. İlişkinin geleceği açısından tehlikelidir.
Kadınlar ilişkinin ilk dönemlerinde aslında erkeğin pek çok olumsuz özelliklerini görür ve saptar. Ancak öyle bir hata yapar ki doğuştan getirdiği sezgileriyle yaptığı şahane tespitlerini rafa kaldırır ve erkeğin olumsuz özelliklerinin zaman içinde düzelebileceğini inanmayı tercih eder.