Acı olan, Umut etmeyi hiç bırakmıyor olmamızdır çünkü Kader sonunda herkesi teslim alacaktır. Önünde korkuyla yere kapaklansanız da cesurca meydan okusanız daha size kulak asmayacak ve yine bildiğini yapacaktır.
Hayat uzun bir bekleyişten başka bir şey değildir. Her dakikanın ağırlığını duyduğumuz, kendi tükenişimizin şahit olmaya mahkum edildiğimiz manasız bir bekleyiştir hem de.
Oysa dünya gözleyenlerin dünyası değildir. İncinecek kadar duyarlı olanların hiç değildir. Dünya, kaygısızca davrananların, başkalarının acılarına aldırmayanların, girip gidebilenlerin dünyasıdır.