meisme

meisme
@evoke
meisme
Ağır ilerleyişi saatin acımasız, artık bir şey beklemeyen kişi için.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir şeyin olmayacağı bir günün şafağından daha acısı yoktur. Daha acısı yoktur yararsızlıktan.
Yazgı değildi acı çekiyorsa dünya, gün ışığıyla küfretmeye başlıyorsak: Insandı suçlu olan. Hiç olmazsa gidebilmeliyiz, aç ama özgür olabilmeli, hayır diyebilmeliyiz aşkı ve merhameti kullanan bir yaşama, aileyi, toprak parçasını, bağlamak için ellerimizi.
Bir zamanların çelimsiz çocuğu, uyandı yıllar süren bir ağlayıştan: Şimdi, o ağlayış hiç olmamış gibi.
Söylediğin sözler örtüşmüyor yalın hüznüyle bu göğün. Çok sevimli ak bir bulutsun sen,