Evrin

Dinlenelim dedi, uyuyalım biraz, başımıza ne gelecekse daha sonra gelsin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zayıflığımızı belli etmek istemediğimizde iyiyim der geçiştiririz. Hatta ölecek durumda olsak bile iyiyiz deriz, kabaca buna yiğitliğe bok sürdürmemek denir.
Toprak sevdiklerimizi aldığı için mi bu kadar güzel kokuyor?
" Dünyanın en bedbaht mahalli, kızları cahil kalan memlekettir. "
Hapishaneleri dolu, okulları boş, fakiri işsiz olan ülkeler harap olmaya mahkumdur.