⠀⠀ོm e r v e

Ama ben hiç böyle mahzun olmadım; Ölümü hatırlatan ne var bu resimde? Oysa hayattayız hepimiz. Melih Cevdet Anday izdiham.com/melih-cevdet-an...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanların çoğu 25 yaşında ölür, 75 yaşında gömülür." Benjamin Franklin
"Bir ömür daha lazım ölümümüzden sonra. Çünkü bu ömrümüzü sadece umutlanmakla geçirdik."
Kayalıklarda dinlenen bir şarkıydık yoksul adamlar bilirdi yüzümüzü usulca dağlara çektiler bizi bilmediler / bilmesinler hangi gülün kokusundan zehirlendiğimizi Şeref Bilsel, Selika
sen beni attığın yerleri bilmedin ben düştüğüm rakımları nasılsın? Bülent Parlak Bülent Parlak