Ey anıların dalsız gölgesiz günbatımı...bilmem ki bir gün açılır mısınız zamanın gök bahçelerine.İlk acı değilsin, dedim.Son acı da olmayacağım, dedi.Sevmenin ötesini görmek istemiştim, dedim.Oradan geliyorsun, dedi.Sözcüklerden duvar örülmezmiş dedim.Kurduğun konaklarda insanlar kendini seviyor, dedi. Yalnızlık hiç geçmiyor, dedim.Yazıyorsun ya, dedi.