"Biz insanlar, sınırlarımızı bilmeden kendi aklımızı beğeniyoruz, öğrenmiyoruz, akıllanmıyoruz. Herşeyi anladığımız zaman da genellikle iş işten geçmiş oluyor. " Çok doğru kendimizi beğenmekle o kadar meşgulüz ki etrafımızda olup bitenleri anlayana kadar, anlayıp bişeyler yapana kadar bir hayli geç kalmış oluyoruz." geç olsun güç olmasın" yanlış bir söylem bence "geç olmasın güç olsun" olmalı. Güçlükle baş etmek geç kalmaktan iyidir.