Selaam, meraktan elinizden bırakamayacağınız bir kitap ile geldim. Kısaca konusu Afra'nın bir gün proje ödevi için arkadaşının gönderdiği adrese gider fakat kendi ayaklarıyla gittiği eve kimliğini maske takarak gizleyen 'Ölüm' tarafından hapsedilir. Her an kameralarla izlenilen evde yalnız değildir. Neden orda olduğunu bilmeyen 6 erkek onun gibi hapsedilmiştir.
Öncelikle söylemeden edemeyeceğim eğer düşündüğüm kişi adı Ölüm insanımsı varlık çıkarsa kitap okumayı bırakacağım🫸. Kitap gizem ve detaylarla dolu. Okurken şüphelendigim çok kişi ve olay oldu. Sarp, Mete, Gökhan ve Afra'nın kesin olmamakla birlikte masum olduğunu düşünüyorum. Ölüm'ün eskiden yaşanmış olayları öne sürmesi herkesten şüphelenmemize yetti bence. Ölüm çok manipüle edici ve zeki biri. Bazı kısımları ağzim açık okudum ve aynı zamanda minicik komik idi bence. Çağrı senden nefret bile edemiyorum o kadar yoksun bende canım özür dilerim. Kutay ve Egemen...
Kitapta şakasız en sevdiğim karakter Egemen. Ama en çok onu hakkında varsayımlarım var. Umarım doğru çıkmaz, umarım yanılırım. Çok şüphe uyandırıcı hareketleri var maalesef ve ister istemez bazı detayları onun üstüne çekiliyor. Kutay'a gelecek olursak çok sessiz biri bana göre yani yerine göre konuşuyor ama yine de en şüphelendigim iki kişi arasında. Kutay neyse de EGEMEN BENİ YANILT!!!
4,5/5