Bu dünyada değiştirebileceğimiz ve değiştiremeyeceğimiz şeyler vardı. Ve en acıklısı şu ki: Ben ikisini hep birbirine karıştırıyordum.
Gitmek o kadar da kolay değildi.
Her şeye geç kalmanın kızgınlığını üzerinden atamıyordu, hayal ettiği ne varsa uzaklarda bir yerdeydi ve zaman geçtikçe daha hızlı yürümesi, hatta koşması gerekiyordu ama nefesi yetmiyordu, yorulmuştu şimdiden.
İnsanı bilinmez yerlere gitmeye ikna eden şey nedir? Gittiğin yerde seni daha iyi bir hayatın beklediğine dair çocuksu bir hikayelerin inanç mı? Gidenlerden geriye kalan karanlık ve hüzünlü hikayelerinin bile sarsamadığı çocuksu bir inanç.