kgryt

kgryt
@extravagantreader
giriş
"... insanı doğru dürüst tanıma sanatını kavrayamadığımızdan kendi dışımızdakilere, yabancı kimseler gözüyle bakarız; bu da onlarla ilişki kurmamızı önler."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Adler üzerine
"Yaşam amacı, yaşam planıyla uyum içindeyse, kişisel yaşam üslubu toplumun yaşam üslubuna uygunluk gösteriyorsa, insan, saptadığı amaca da ulaşır sonunda."
Adler üzerine
"Toplumsallık duygusuyla yetersizlik duygusu arasındaki çatışmadan insanın "devinim yasası" ortaya çaıkar, çünkü yaşam devinim demektir."
Adler üzerine
"Nevroz bir fiksiyondur; nevrozlu, kendi tokatlarına yanağını uzatan kişidir."
Adler üzerine
"Mutlak bir doğru yoktur, ancak bu doğruya en yakın bir şey var ki, o da toplumsal yaşamdır."