kgryt

kgryt
@extravagantreader
“...insanoğluna bahşedilmiş birer armağan değil. Esas olan hiçbir şey insana armağan olarak verilmiş değildir zaten. İnsan hepsini kendisi yapıp yakıştırmak zorundadır.”
Sayfa 39
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
giriş
"Öyle düşünülür diye düşündüğümüz ya da öyle söylenir diye söylediğimiz şeyler; öyle yapılır diye yaptığımız şeyler görenek olarak adlandırılır."
giriş
"Hatta -selamda açıkça görüldüğü gibi- yaptığımız şeyi, el vermeyi, anlamayız, bizim için bir anlamı yoktur, bir tanıdığa rastgeldiğimizde yapmamız gereken niçin başka bir şey değil de budur, bilemeyiz. Çünkü o eylemlerin kaynağı biz değiliz; biz onların salt uygulayıcısı oluruz, tıpkı konulan plağı seslendiren gramofon ya da belli mekanik hareketleri uygulayan robot gibi."
"Ah, öyle hain ki şu yaşam, İnsanı haklarından demir parmaklıkla ayırıyor!"