“...insanoğluna bahşedilmiş birer armağan değil. Esas olan hiçbir şey insana armağan olarak verilmiş değildir zaten. İnsan hepsini kendisi yapıp yakıştırmak zorundadır.”
"Hatta -selamda açıkça görüldüğü gibi- yaptığımız şeyi, el vermeyi, anlamayız, bizim için bir anlamı yoktur, bir tanıdığa rastgeldiğimizde yapmamız gereken niçin başka bir şey değil de budur, bilemeyiz. Çünkü o eylemlerin kaynağı biz değiliz; biz onların salt uygulayıcısı oluruz, tıpkı konulan plağı seslendiren gramofon ya da belli mekanik hareketleri uygulayan robot gibi."