Dünyanın düzenine göre, her birimiz kimilerinden daha üstün görülürüz. Diğerlerine bağırıp çağırmaya gücümüz yeter. Böyle bir düzen olmasaydı, hayat devam edemezdi, kaosla sonuçlanırdı.
Gerçekten, sanki kitabı kendim yazmışım! Neden yazmadım ki sanki, değil mi? Tıpkı kitaptaki karakterlerin hissettikleri gibi hissediyorum, onların yaşadıklarının çok benzeri durumlar başıma geliyor.