3yl3m

3yl3m
@eylemakatt
" Yapayalnız ölüp gideceğim , yapayalnız... Çünkü diğerleri için zaten çoktan öldüm... Tanrım ,Tanrım , hiç bu kadar yalnız olmamıştım. "
Sayfa 39·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Bir kalbi derinden sarsmak için kader her zaman sillesini vurmaya , güçlü darbesini indirmeye gerek duymaz ; aksine kaderin insan hayatına müdahale etmek için duyduğu karşı konulmaz isteği, sıradan bahanelerle meydana gelen yıkımları körükler. "
Sayfa 7·Kitabı okudu
Edebiyat
" Savaşacağım tek şey , içimdeki diğer bendi... "
" Çünkü bilindiği üzere dünyada hiç bir şey hiçlik kadar böylesi bir baskıyı insan ruhuna uygulayamaz. "
Sayfa 48·Kitabı okudu
Edebiyat

3yl3m

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.·
2021 4. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma