Eylem İşkey

“Gelmeyeceği aşikar birini bekleyebilmenin o muhteşem, görkemli, kederli ve korkunç güzelliği.”
Sayfa 188·Kitabı okudu
Reklam
“Susanların hikayesi büyük oluyor, sessizlikleri nispetinde dallanıp budaklanıyor.”
Sayfa 188·Kitabı okudu
“İyi bir insan olmakla aramdaki yegane mani, üşengeçlik olamaz değil mi?”
Sayfa 186·Kitabı okudu
“Hiçbiri senden çaldıkları o anlara dönüp bakmayacak. Kesik tebessümün çekmecelerde, hafıza kartlarında unutulacak. Bütün bu curcuna hatırlamak değil, unutmak için,”
Sayfa 185·Kitabı okudu
“[…] tam dost olacak gibiydik ne ara düşman olduk… Ne gördük de birbirimizde kendimize benzeyen, böyle hızlı soğuduk…”
Sayfa 180·Kitabı okudu
Reklam