Eylem İşkey

“İnsan her zaman içindekilerini açığa vurmamalı, biraz da kendinde saklamalı.”
Sayfa 363·Kitabı okudu
Reklam
“İnsan içindekileri söyleyince rahatlar, ama günahını da başkalarına yaymış olur.”
Sayfa 324·Kitabı okudu
“Demek ki, ya verileni kabul edeceğiz ya da açlıktan öleceğiz? Ses çıkarırsak yine aç kalmaya mahkumuz.”
Sayfa 299·Kitabı okudu
“Açlığı, yalnız kendi büzülmüş midesinde değil, çocuklarının da büzülmüş karınlarında duyan bir adamı nasıl korkutabilirsiniz?”
Sayfa 287·Kitabı okudu
“İnsan, kendi günahlarını hiç yoktan kendi kendine yaratır.”
Sayfa 272·Kitabı okudu
Reklam