Beni en çok düşündüren konulardan birisi de şu;
İnsan elinde olanın kıymetini bilmez mi, insan var olunca kıymeti olmaz mı? Çekip gitmek mi gerekir,ölüp gitmek mi gerekir kıymetinin olması için...
İnsan elindekilerinin değerini hiçbir zaman bilmez çünkü ona sahiptir çünkü o elindedir. Sahip olduğu için bir anlam ifade etmez. Oysaki şu bozulmuş dünyada sahip olduğumuz şeylerin değerini bilseydik,anlasaydık dünya daha güzel yaşanabilir hale gelirdi...
{SAHİP OLDUKLARINIZIN KIYMETİNİ YANINIZDAYKEN BİLİN ÖLÜM VAR DÖNÜŞÜ YOK}🍂