Yaşamak da zaten budur. Oysa sen sende ‘ol’ denmiş olan kim, bilmiyorsun. Bir çakma kimlikte her gün oradan oraya savruluyorsun. Anlaman lazım, burada ya kendin olursun ya yok olursun. Sen yok isen , senin yaşamın nasıl olur? İşte bak, yoklukta debelenip duruyorsun. Kendine gel!