Eylül Yarıcı

Eylül Yarıcı
@eyllyarc
Asıl ve iyi yanım yavaş yavaş elimden gidiyor, yavaş yavaş ikinci ve kötü yanımla bütünleşiyordum.
Reklam
Birinin yüzünün iyilikle aydınlanmasına karşılık, öbürünün suratından kötülük akıyordu.
İkiyüzlülük içime işlemiş olsa da asla bir sahtekâr değildim.
Günahkârların birincisiysem, acı çekenlerin de birincisiyim.
Birinin canı burnuna gelmişse ona fazla soru sormayacaksın.
Reklam