“Bizim ülkemizin en büyük probleminin eğitim olduğu, bunun çözümünün de bütçeden en büyük payı ayırmak olduğu gibi bir yanılgı hakim. Oysa sadece eğitimin değil, ülkenin lokomotifi bence öğretmendir. Gücünün sınırı, tahminlerin çok ötesindedir.”
Artık çok uzaklaştım en çokta kendimden,
Evden senden göçmen kuşlar gibi,
Çok geç kaldığım halde solmuş resimlerde
Kaç yıl geçmiş hala güzel durur
Küçükken çok inanmıştım eğer çok istersen,
Her şey mümkün inanmak zor değil,
Hikayem senle başlardı senle devam etsin
Beni sen inandır…