"Birinin hisleri hakkında konuşması o hislerin var olma sebebine ihanettir. İnsan, deneyimini kelimelere dökmeye çalışınca izleyicileri olan bir spora benzemeye başlıyor. Her şeyin bir sebebi, bir ismi olmalı. Her rastgele düşüncenin başka bir şeyde kökleri olmak zorunda. Bu durumda hiçbir şeyin anlamı kalmıyor."
"Darquesse ayrı bir varlık değil. Başka bir insan değil. O sensin. Yanlış seçimler yapar, sevdiğin insanları sevmekten vazgeçer, dünyanın seni değiştirmesine izin verirsen, gördüğümüz o gelecek gerçekten yaşanır. Ama mücadele eder, umursamazlığa, öfkeye, umutsuzluğa direnirsen geleceği değiştirir, kendi yolunda yürürsün."
"Ya sen?" dedi zor anlaşılır bir sesle. "Pişmanlık?"
"Çok," dedi Kurukafa.
Tesseract'ın nefesi göğsünde hırıldadı. "Yaşamanın güzel yanı o. Geçmişteki hataları düzeltmeye fırsatın oluyor."
"Ya da yenilerini yapmaya."