Evin

Allah gönlüne düşen ne varsa onu Kadir ismiyle kolaylaştırsın ve versin. Öyle güzel kapılar açsın ki ben bu kadarını beklemiyordum dedirtsin.🌻 Babamdan aldığım güzel bir duayı burdaki dostlarımla da paylaşmak istedim, geceniz hayrolsun.🌸
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Nefes varsa sadr'da; af için hâlen mühlet vardır demektir..."
Acı duyabiliyorsan canlısın. Başkalarının acısını duyabiliyorsan insansın. instagram.com/reel/DKO5j--M4V...
Sanırım bir süredir burayı "İnsan Olmak" kitabıyla darlıyorum, farkındayım sjshdjs Ama ne yapayım kitaptaki önemli cümlelerin gereken kişilere ulaşması gerektiğini düşünüyorum 🫠
Bir Okur Meselesi
Buraya henüz liseli bir gençken katılmıştırm, o zaman deli gibi kitap okuyordum . Deli gibi araştırma yapardım. Sonra işin içine sınav kaygısı girdi. Tüm araştırma ruhum,kitap okuma aşkımı alıp götürdü. Çünkü mesele biraz da hayata tutunabilmekti benim için, o sınavı kazanacak ve mutlu olacaktım. Şimdi bunları üniversitede,kitap ruhunu yakalamaya çalışan biri olarak yazıyorum. Yaşama tutunayım derken neredeyse benliğimi kaybetmişim. Buraya kendim için bu notu bırakmak istedim. Şimdi yeniden kalkıp araştırma hayatı yakalama zamanı benim için ...
1000Kitap