Sokak sokak kokunu ararken buldum kendimi. Gözlerim seni ararken bana yabancı o kadar bakış geldi geçti ki... Bi seni bulamadım ben kalabalıkların içinde. Seni ararken öyle düştüm öyle yalpaladım ki kan revan oldu dizlerim benim. Hep sana koştum ben, bul beni istedim, sar istedim kollarını bana... Beni görmedin mi hiç? Seni arayan gözlerimi bulamadın mı? Bir kere bile sen kokan dizelerimi okumadın mı? Beni görmüyorsun, duymuyorsun. Ben bir çukura battım çıkamıyorum. Bir ateşin ortasında kaldım, sağ çıkabilir miyim bilmiyorum. Depremsiz evim başıma yıkıldı benim. Biliyor musun çok acı çekiyor kalbim. Dolu dolu gözlerimle seni bekleyişimi ölsem unutamam. Yürüyorum deniz kabuğu, sana doğru yürüyorum ama bilmiyorum bu dizlerim beni daha ne kadar taşır... Zamanı ne zaman gelir, kime gelir bilmiyorum. Ben çoktan yerle yeksan oldum ama sen hangi yolda, yolun kime çıkmasını ümit ederek yürüyorsun bilmiyorum. Hakkında bilmediğim o kadar çok şey var ki... Bilmek istediğim o kadar çok şey var ki... Sende benim gibi geceyi izlemeyi sever misin acaba veya ıslatır mı gözyaşların yastığını... Sahi kimler üzdü seni bu denli, hep hüzünlü bakıyor gözlerin...