Biri hiç unutmadı
Diğeri hiç affetmedi
Yazarın kalemiyle tanışma kitabı oldu benim için. Şimdi ve geçmiş arasında okuyoruz kitabı okurkende sürekli acaba ne oldu dedirtiyor sevdiğim bir kitap oldu. Tavsiye edilir
* Hiçbir şeyi varsayma, kimseye inanma ve herşeyi doğrula *
Kimseye SöylemeCasey Kelleher · Orman Kitap · 2023120 okunma
Vee seriyi bitirdik ilk iki kitap çokca güzeldi sevmiştim. Son kitap kötü değildi aslında ama nasıl desem bi yerden sonra artık baydı kısa tutulabilir ve kesinlikle daha muazzam bi son yazılabilirdi . Neyse Herşeye rağmen iyiki okumuşum dediğim kitaplardan oldu
Serinin ikinci kitabı ben bunuda sevdim sanırım yani fantastik dünyaya yeni giriş yapmış bi okur olarak gayet anlaşılır kolay okuduğum kitaplar oldu umarım 3.kitap içinde bu fikrimi sürdürebilirim