Eyüp Şanlı

Şan Şeref Bölük Astsubay. Askerde de vakit buldukça kitap okumaya devam ediyorum. Herkese selamlar. 😊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şükretmek ve Huzur.
Mutlu olmak istiyorsak ilk önce şükretmesini bilmeliyiz. Daha iyisini istemeden önce olduğumuz noktayı kabullenip, razı olmalıyız kendimizden. Allah'a dua edip güzel şeyler bekler çoğu insan. Fakat Allah'a şükretmesini bilmez. Şükür ağızla söylemek değil, Allah'ın ibadetlerini yerine getirmekle olur. İbadetlerimizi tam ve doğru yerine getirdikten sonra istekte bulunmalıyız Rabbimizden. İçten bir niyet ve gayret ile başladıktan sonra her şey kendiliğinden yoluna giriyor. Şükür edip gerekeni yaptıktan sonra insanın içi huzurlu olur, insan kendini bilir. Şükür ki Allah'ımız var. Şükürler olsun...
Din
''Bu da geçer ya Hu.'' demesini bilmek. Allah'a sığınmak gerek...

Eyüp Şanlı

, bir kitap okudu
6/10
·128 syf.·
3 günde okudu
·
2019 32. kitabı
Metin Karabaşoğlu
8.2/10 · 97 okunma