Mutlu olmak istiyorsak ilk önce şükretmesini bilmeliyiz. Daha iyisini istemeden önce olduğumuz noktayı kabullenip, razı olmalıyız kendimizden.
Allah'a dua edip güzel şeyler bekler çoğu insan. Fakat Allah'a şükretmesini bilmez. Şükür ağızla söylemek değil, Allah'ın ibadetlerini yerine getirmekle olur. İbadetlerimizi tam ve doğru yerine getirdikten sonra istekte bulunmalıyız Rabbimizden. İçten bir niyet ve gayret ile başladıktan sonra her şey kendiliğinden yoluna giriyor.
Şükür edip gerekeni yaptıktan sonra insanın içi huzurlu olur, insan kendini bilir. Şükür ki Allah'ımız var. Şükürler olsun...