📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dinler öğütlüyor diye mi iyi olmak zorundayız ?
Cenneti kazanmak için mi bunları yapıyoruz?
İnsanî duyguları kabartmak için soytarılık mı yapmak gerek ?
Bunlar yalnızca her koşulda büyük bir kandırmaca , sahteliktir.
İnsanın yasasında, temelinde doğal bir şekilde vadedilmiş duygulara ihanet etmeden, sadık bir şekilde kalmak kişinin en büyük zaferidir .
Bir de karanlık duygular vardır kişiyi esir ve tutsak düşüren.
Sonuçta insanlıktan çıkmış olursun
Bir diğeri ise
Sonuçta gerçekten insan ve insanlık kavramını yakalamış buna sıkı sıkıya bağlı biri olarak muazzam bir güzellik örneği olursun.
Bunlar var eder ve yok eder .
Fermandar Geverî✹