Seni üzen her şey zihnindeki yargılarından ve yorumlarından ibaret sadece……
Bunun farkına vardığında ve kendini yargılarının
ürünü olan sıkıntılardan kurtardığında evreni kucaklarsın, ezeli ve ebedi zamanı kavrarsın, her şeyin nasıl da çabuk değiştiğini, akıp geçtiğini, doğumla ölüm arkasındaki mesafenin kısalığını, doğumdan önceki sürecin ise ne kadar uzun oldugunu, ölümden sonrasının da ne kadar
sınırsız oldugunu anlayacak kadar genişlersin...
Gelecek kontrol dışıdır, tıpkı geçmişin de artık kontrol dışı olduğu gibi… evrende her an, her olasılık mümkündür ve bütün olasılıkla şimdinin içinde inşa edilir. Dolayısıyla şimdi, yani şu an dışında kaygılanacak, dert edilecek, korkulacak hiçbir şey yoktur.