Ezgi K

Ezgi K
@ezgiesso
ROARKE SANA AŞIĞIM
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2024 8. kitabı
·
28 günde okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2024 15:54
Güzel bir kitabı daha bitirmenin mutluluğu içerisindeyim. Nora Roberts'ın en sevdiğim serisi olan Ölüm Serisi'nin en güzel kitaplarından biriydi Gölge Ölüm. Sevgili Reyhan Kartal ile beraber okuma klasiklerimizden biriydi. Her zamanki gibi benden önce bitirdi tabii :) Neden bilmiyorum bu aralar kitap okumam yavaşladı. Ama bu kesinlikle okuduğum kitaplarla ilgili değil. Gölge Ölüm muhteşemdi. Eve ve Roarke muhteşemdi. Her kitapta onları geçmişe, o çocukluk trajedilerine götüren bir olayla karşılaşmaları ve her seferinden birbirlerine sıkı sıkıya tutunmaları beni benden alıyor. Böyle bir aşk kitaplardan başka bir yerde yaşanamazdı zaten. Roarke sana aşığım. Eve içib yaptıklarına aşığım. Böyle güzel sevebilmene aşığım. Tek kelimeyle harika bir çiftsiniz. Umarım devam kitapları çabuk çıkar çünkü elimde çok az kaldılar.
Polisiye Tarzı
Gölge Ölüm - Bir Eve Dallas PolisiyesiNora Roberts (J.D. Robb) · Epsilon Yayınları · 2022112 okunma
Ezgi K
Seri kaldığı yerden devam eden tarzda mı yoksa ayrı ayrıda okunuyo mu acaba
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
1/10
·296 syf.·
2020 44. kitabı
Okuduğum en mide bulandırıcı kitaplardan biri olan “Daima ve Asla, Senin” kitabına yorum yapmak bile içimden gelmiyordu. Bir iki kelimeyle beni neyin bu kadar tiksindirdiğini söyleyip geçecektim sadece ama gerçekten yorumlarımı okuyan ve faydalandığını, onları birkaç kötü kitaba para vermekten kurtardığımı söyleyen güzel insanlar için kolları sıvadım. Beni tanımadığı halde benden hazzetmeyen bir kesim kitap yorumlarımı taraflı yazdığımı, mutsuz olmak ve sevmemek için özellikle bu kitapları okuduğumu düşünüp arkamdan atıp tutsa da benim amacım her zaman aynı şey oldu: Düştüğüm hatadan birkaç kişiyi kurtarmak. Çünkü bu düşüncelerimde yalnız olmayacağıma inanıyorum. Keşke bu leş gibi kitabın kapağına ve “cici” tanıtımlarına aldanmadan önce birilerinin yorumunu görseydim de cayabilseydim. Heyhat! İş başa düştü. Kitabın konusu falan pek önemli değil. Ben size satır aralarından bahsetmek istiyorum. Çünkü kitabı sevmeme sebebim tamamen onlar. Kitaba olan duygularımı tek cümleye sığdırmak istesem, Murat Menteş’in şu sözlerini tercih ederdim: “O kadar meymenetsiz ki, ona sopayla dahi dokunmak istemem.” Nedir bu kadar çirkin olan? En başta belirteyim bir öğretmen olmasaydım bile sadece normal bir insan olarak bu kitabı sevmezdim diye düşünüyorum. Kapakta yazdığına göre yazarlardan birisi Harvard’ı dereceyle bitirmiş lakin bundan Harvard’ın ya da edebiyatın haberi var mı, sorgulamadım değil yahut kendisi bizim bugüne kadar duyduğumuz kadar harika bir okul olmasa gerek. Kitabı okurken tek yapabildiğim yüzümü buruşturmaktı. Bunun yanında popüler kitapların olmazsa olmazı olarak kitabımız Romeo & Juliet oyunu ve replikleri üzerinde dönüyor ama zavallı Shakespeare’in bu konuda söz hakkı olmadığı, kitabın basılıp bunca satmasından da anlaşılabiliyor olsa gerek. Kitabın anlatıcısı
Daima ve Asla SeninEmily Wibberley · Yabancı Yayınları · 2020104 okunma
Ezgi K
Ne kadarda abartmışsınız