Piyano hocam Hege ile çalışmayı çok severdim. Hele onunla çifte piyanoda çalışmak benim için ayrıca bir zevkti. Çocukluğum çok neşeli ve bahtiyar geçmiştir. Buna rağmen her nedense Hege benim için "Niçin mahzunsun?" İsimli bir Berceuse bestelemiş, bunu bana ithaf etmişti. Bu notayı pek kıymetli bir hatıra olarak hâlâ saklarım.