Ezgi Su

Ezgi Su
@ezgimisu
sonradan denk geldiğimde okuduğumu unutmayayım diye her kitaba inceleme yazıyorum işsiz değilim sadece unutkanım
İlk öncelikle bu yazıyı kim görür kim görmez hiç bilmiyorum dört senedir aktif olarak bu platformu kullanıyorum, kullanma sebebim ise başlayacağım ya da başlamayı düşündüğüm kitaplar hakkında az da olsa fikir sahibi olmak bir yandan da okuduğum kitaplar hakkında düşüncelerimi seneler sonra unutmamak için bir yere kaydetmek. Burayı farklı nedenlerle kullananlar da tabi vardır fakat uzun zamandır bazı uygulama özelliklerinin suistimal edildiğini düşünüyorum. Para verip site içerisinde çeşitli özelliklere erişebilmek çok normal ama her seferinde aynı kullanıcıların yanlış yönlendirme yaptığını fark ediyorum. Bir türün kitabını okuyup sevmemek çok normal, ikincisini de öyle ama bu ondan fazla olduktan sonra insanın bir yerden sonra kitaba değil de kendi zevklerine bakması gerekiyor diye düşünüyorum. Aynı türde yirmi otuz tane kitap okuyup anca üç dört tanesini beğeniyorsan, ki bu kitapların puanı 7-8 ortalama puanlayan sayısının 500-1000 kişi olduğunu da sayarsak oldukça yüksek bir rakam, sen bu türü sevmiyorsundur ve okumayı bırakmalısındır. Türünü sevmiyor diye kitabı kötülüyor üstüne uygulamaya para yatırıyor diye kitabın incelemelerinin ilk sayfasını bıraktım, takip etmediğim halde ana sayfamda çıkıyor. Kitabı okumayı düşünen ve bu türü seven insanlar da bu insanların yazdığını okuyup vazgeçiyor belki de seveceği bir kitaptan uzaklaşıyor. Bu tür kullanıcıları sessize alıyorum, engelliyorum her seferinde de yeni biri karşıma çıkıyor. Uygulamanın bu konuda yapabileceği bir şey yok, maalesef bu insanların da kendini değiştireceği bir şey yok öneri ya da tavsiye değil kitap okumayı seviyorsanız, bu platformu da yeni kitap arayışlarında yardımcı olmak için kullanıyorsanız tek bir şey söylemek istiyorum; en az on inceleme okumadan sayfayı kapamayın. İnsandan insana
1000Kitap