Mutlu olmak şahane bir şey. O kadar şahane ki sende olup olmaması bile önemli değil. Harika bir şey. ''Bir toplum yaşlı adamların gölgesinde asla oturamayacaklarını bildikleri ağaçları dikmeye başladığında gelişir.'' İyi insanlar, başkalarına iyilik yaparlar. O kadar, ötesi yok.
Geri dönüp sevmediğim bir şeyi değiştirirsem, belki o kötü şeyin beni ulaştırdığı iyi şeyide kaybederim. Hiçbir pişmanlığın olmamalı ya da "Geri dönsem şunu yapardım, bunu yapardım" dememelisin.