Ezgi

After Life
Mutlu olmak şahane bir şey. O kadar şahane ki sende olup olmaması bile önemli değil. Harika bir şey. ''Bir toplum yaşlı adamların gölgesinde asla oturamayacaklarını bildikleri ağaçları dikmeye başladığında gelişir.'' İyi insanlar, başkalarına iyilik yaparlar. O kadar, ötesi yok.
Dizi/Film
Reklam
After Life
Geri dönüp sevmediğim bir şeyi değiştirirsem, belki o kötü şeyin beni ulaştırdığı iyi şeyide kaybederim. Hiçbir pişmanlığın olmamalı ya da "Geri dönsem şunu yapardım, bunu yapardım" dememelisin.
Dizi Alıntısı
Zaten dağınık,kopuk düşüncelerle dolu olan kafası tümden bulutlandı.
bir dakikacık için bile olsa,nasıl olursa olsun,farklı bir dünyada dinlenmek istiyordu.

Ezgi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
7 günde okudu
·
2022 2. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.8/10 · 7,1bin okunma