Her hazanda birbiri üzerine dökülen ağaç yaprakları gibi insanlar da birbiri ardını takiben toprağa yatarak yok olacaklar.Bu değişmez,umumi bir kanun.Niçin endişe etmeli?Şu dünyada erişilecek başka ne var?Hayat,yalan…Ölüm,hakikat…
…Meğerse Ademoğlu hileden ibaretmiş.Dost vasfına müstahak iki fert bulmak hemen hayal görünüyor,bu kelime manasız boş bir söz gibi kalıyordu.Bu kadar düşmanca davranan insanların nasıl olup da birbirini mahvetmeyerek asırlardan beri bir arada yaşayabilmiş olduklarına şaşırdım…