f_srgl

f_srgl
@f_srgl
Mᵘˢᵗᵃᶠᵃ Kᵉᵐᵃˡ Aᵗᵃᵗᵘʳᵏ
Yalnızca bir günah vardır , tek bir günah . O da hırsızlıktır . Bir insanı öldürdüğün zaman , bir yaşamı çalmış olursun, karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde ; birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın . Hile yaptığın, birini aldattığın zaman ; doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. Anlıyor musun ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uçurtmanın ipinin kopma ihtimali insanların korkusudur ; ne uçurtmanın böyle bir endişesi vardır , ne de gökyüzünün .
Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok. Dünya da öyle değil mi , insan çok ama insanlık yok .
Senin bu kadar mutlu olmana ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler .