Yalnızca bir günah vardır , tek bir günah .
O da hırsızlıktır .
Bir insanı öldürdüğün zaman , bir yaşamı çalmış olursun, karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun.
Yalan söylediğinde ; birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın .
Hile yaptığın, birini aldattığın zaman ; doğruluğu, haklılığı çalmış olursun.
Anlıyor musun ?