Tuğba

Tuğba
Unutmak mı yoksa hatırlamak mı daha çok canımı yakıyor, onu da bilmiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan zamanla her şeye alışıyormuş. Alışmayıp da ne yapacaksınız ki?..
İnsanların hiçbir zaman ilk tercihi olamıyorum. Ben en son akıllarına geliyorum..
İnsanın hiç ümidi yokken birine aşık olması, hayal bile olsa içini çok acıtmaz mı?
Hayat böyle işte... Bizi çok üzen, canımızı çok yakan, yüreğimizi acıtan olaylar bazen bir deniz feneri olup yol gösteriyor bize...