Başlangıçta, kitap polisiye ve ajanlık üzerine olduğundan ilk önce alıp almamakta tereddüt ettim. Daha sonra okudukça bir kadının yaşadığı dramı beni alıp götürmeye başladı. Hüzünle heyecan bir aradaydı. Daha sonra ne ara iş ajanlığa döndüğünü anlamadan çok akıcı olmaya başladı ve okumaktan çok zevk aldım. Sanki bir film seyrettim. Kesinlikle ikinci kitabı heyecanla bekleyeceğim.