İnanılmaz. Tek kelimeyle muhteşem. Aynı yazarın daha önce okuduğum kitabından sonra bu kadar değişik bir tarzda nasıl bir kitap yazdığını merak ediyorum. Ne kan var ne vahşet. Okurken daha önce görmediğim bir kurgu ile karşılaştım. Heyecandan tırnaklarımı kemirdiğimi fark ettim. Kurgunun gerçekliğine bile neredeyse inanacaktım. Kesinlikle Dünya çapında bir kitap ve mutlaka Hollywood da filmi yapılmalı. Yazarı canı gönülden alkışlıyorum.
Uzay hikayeleri pek tarzım olmamasına rağmen bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine almaya karar verdim. Zannedersem yazarın ilk kitabıydı. Başlangıçta çocuklara yönelik gibi geldi ama okudukça hikayesi ve kurgusunun muhteşemliği karşısında heyecanlandım ve kitabı ne ara bitirdiğimi anlamadım. Ortaokula giden kızıma da okuttum ve o da bayıldı. Tüm arkadaşlarına tavsiye ediyor. Kesinlikle hikayesini herkes okumalı.