Ayak bastığı toprağı, ciğerlerine çektiği havayı, dokunduğu her şey, ağzından çıkan her kelimeyi seviyorum. Çehresini, hareketlerini seviyorum. Onu her şeyiyle, bütünüyle seviyorum.
-Spoi var!-
Öncelikle kitap yazarlarının kurguladıkları karakterleri anlatmasını daha çok seven bir insan olarak kendini öve öve sanki kusursuzmuşcasına yazılan bir kitap olduğunu düşündüm ve bu durumu sevmedim. Anlatılmaya çalışılan konu güzel ama bence yeterli değil.
Kolaydır herkes için ahkâm kesip yorumda bulunmak. Eleştirmek en basitidir. Olayların farklı yüzlerini görüp bilmeden, nedenlerin derinine inmeden sadece konuşmak...