Bu arada, size, bana, hepimize son derece tanıdık olan düşme rüyalarında asla yere çarpmadığımızı da not etmek gerekir. Yere çarpmak, telefimiz olurdu. Ağaçlarda yaşayan atalarımızdan yere çarpanları anında öldü. Bu düşüşün getirdiği şok beyin hücrelerine iletilmişti ama yavruları olmadan önce öldüler. Bizler, yere çarpmayanların soyundan geliyoruz. Rüyalarımızda asla yere çarpmamamızın sebebi de bu.