Internette surekli paylasimini görüp ,merak ederek aldigim bir kitap. Biten bir aşkı uzatmanin sadece aci verdiğini , ayriliktan sonra oturup aglamak yerine güçlü olup hayata gulumsemekten vazgecmemeyi anlatiyor. Mutlu oldukca mutlulugu cekeriz diyor. Gunluk konusma seklinde anlatmis. Ergenlik donemine hitap eden bir kitap olaran gördüm. Bekledigim etkiyi bulamadın.Yaşadığı hislerin pek çok kadının da içinde bulunabileceği durumlar varsayıp, onlara destek olmaya çalışmış.