Evet, onlar Müslüman ama Hristiyanlarda olmayan bir incelik ve erdemleri var. Fransızların yaptıklarını düşününce, Müslümanlara barbar demeye dilim varmıyor...
"Kim bilir, belki de barış içinde yaşamanın bir yolunu bulurlar. Sırf birileri ona 'Allah', diğerleri 'Tanrı' diyor diye inançlı insanların düşman olması şart mı?"