....Onun ve onun gibilere kızıyorum. Yıllardan beri tanıdıkları Yahudiler gettoda hayvanlar gibi yaşar, acılar içinde kıvranırken rahatça yaşayabilen, tiyotraya, konsere gidebilen tüm Polonyalılara sinirleniyorum. Nazilerden bile daha çok nefret ediyorum bu insanlardan...