📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bayıldıımmm. Bu incelemeyi yazdığımda saat 02:33. İlk kitabı gündüz okuyup bitirdim yatağa girdiğimde ikinci kitabı bir bakayım diyerek elime aldım ve ne olduğunu anlamadan 4 saatte hiç ara vermeden bitirdim. O kadar akıcı ve merak uyandırıcı ki anlatamam. Kesinlikle tavsiye ederim müthiş bit ters köşeydi. Gözlerim biraz bulanık görüyor umarım saçma bi inceleme yazmamıştır Yarın heyecanla serinin son kitabına başlamayı planlıyorum , okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar