"Al bunu Fadiş. En iyi kaydırak taşımı sana veriyorum. Hep ister dururdun da elini sürdürtmezdim. Bununla orada, seksekte ve longuzda herkesi yenersin, dedi. "
" Ben orada olsam, sabahtan akşama dek sokakta dikilirdim. Yoldan geçen insanlara, otomobillere, otobüslere doya doya bakardım. Sen hiç böyle yapmadın mı? "
Sayfa 113·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
“Sen bu evin hizmetçisisin, ben ise hanımı. Benim çocuğum ayrı senin çocuğunda…”
Yıkılmış bir yuvadan geriye kalan Fadiş.
Herkes, yaşamını sürdürmek için bir yol seçmiş. Yaşamak güzel. Güçlü bir amaç için çalışmak, yaşamı daha da güzelleştiriyor.
Reklam
Reklam