Kitabı beğenmedim. Yalnızca bazı cümleleri ilgimi çekti. Çoğunluğu da başka yazar ve şairlerden alıntı yapılan cümlelerdi. Bana kesinlikle hitap etmedi. Belki 17 yaşlardaki gençler için okunabilir. Kitap değil de hislerin anlatıldığı bir günlük okudum adeta. Yetişkinlere önermiyorum ne yazık ki.